2008. január 11., péntek

Egy 'must see'. Nagyon 'must see' = Cashback


Amióta láttam a filmet, akartam a polcomon tudni a dvd-kiadást. És íme, egy véletlennek köszönhetően itt van, mellettem. Csak egy szokásos "rohanjuk körbe a Tesco-ban a dvd-s részleget" - nek indult és egyszercsak ott volt!!! Olcsó dvd, Intersonic kiadás, ennek dacára tűéles a képe. :)

Hamarosan újra megnézem tehát és jön a részletes leírás. Addigis annyit hadd mondjak, hiper- szeretem film és a zenéje!!!! Persze, ez az én formám! Eddig két filmzene cd-t szerettem volna megvenni. Az egyik a Griffin and Phoenix OST, égen-földön sehol nincs. A másik ez. Szintén beszerezhetetlen. Annyi csupán a vígaszom, hogy a film hivatalos honlapján néhény dal kitűnő minőségben meghallgatható az ott található audio player-rel. Itt: www.cashbackthemovie.com. Ne hagyjátok ki, ha kellemes, nyugtató zenére vágytok. Miközben írok, azt hallgatom, és de jó, de jó! Ahogy, már tudom előre, a film is újfent az lesz.

Az imdb-n 7.6 -ot kapott hét és fél ezer szavazatból. Mondd valamit, nemde?

Nagyon várom, hogy újra láthassam és írhassak róla. A hangulata nekem a Régi környék című szintén "nagyon szeretem" film hangulatát hozza vissza, de talán ez a gondolat másodszori megnézésre változik. Vagy nem, s az sem baj.

Magyar trailert nem találtam, íme az angol :




Jön még blogra Cashback post!!!!

0 megjegyzés: