2007. december 26., szerda

Habkönnyű, egyszer nézhető, avagy "Na ezt is láttuk..."

Nos, ezekre a filmekre aligha vagyok büszke. Azok a típusú filmek, amiket hulla fáradtan, ágyikóból, pihepuha takaró alól néz meg az ember - vagyis én ilyennek tartom őket - , komoly agymunkát nem igénylenek, ha közben elnehezedik a pilla és kimarad pár perc, az sem tragédia, de egy előnyük mégis van, jópofa, máshol -teszem azt szótárban- megtalálható új amerikanizmusokkal tele vannak. Az utóbbi időben az egyik ilyen "remekmű" az angolul

Because I said so,
magyarul Férjhez mész, mert azt mondtam címet viselő fertelem volt. Az volt vele a "baj", hogy volt benne egy húzónév, Diane Keaton. A film első pár percében kiderült, nem más ő, mint lehúzónév... Idegesítő, végig ordibál, s amúgyis olyan butyuta a történet, hogy még "pihepuha ágyikós sztorinak" is sok (k).
Ne pazaroljatok rá időt. 10/-1 /már elnézést/




Aztán bepróbálkoztam, hasonló okokból a Knocekd up vagyis Felkoppintva című filmmel.
Na, azt legalább meg lehetett nézni. Sőt, egész jól eltelt vele az idő, kiszámíthatónak ugyan kiszámítható volt, mégcsak poénoktól sem hemzsegett, de egyszer simán meg lehetett nézni. Tán ebben elévülhetetlen érdeme van Seth Rogen - nek, aki nagyon kedves, szimpatikus és macis. :)
(Rogen - 10/10; a film 10/5 )



Az ember ugyebár nem adja fel, ígyhát jött az I could never be your woman vagyis az Anyád lehetnék. A történet kissé Dipoma előttös, Mrs. Robinoson-os, lévén a női főszereplő ( Michelle Pfeiffer) és a férfi főszereplő (Paul Rudd) között hozzávetőleg 12 év a korkülönbség, a hölgy javára... Paul Rudd - tán a jövő Ben Stillere, ahogy ez a filmben el is hangzik - elviszi a filmet, Pfeiffer csak asszisztál. Kellemes kikapcsolódás, semmi extra, előre minden kiszámítható, mégis szórakoztató film. Egyszer. Este, fáradtan, használaton kívüli aggyal... 10/6




És az utolsó "Decsakmerthallgassunkújamerikanizmusokatéstartsukfrissenazújakat", meg mert egy ismerős, aki egyébiránt rajong a leszbikus témájú filmekért (férfiember az illető) ajánlotta. Egy életem, egy halálom, lazításnak újabb habkönnyű. Gray Matters a címe, itthon sem dvd-n, sem moziban nem játszották. Eddig. Nincsenek nagy nevek, Heather Graham a főszereplő (A Nő előttem, nő utánamban láttam korábban). A tartalmat nem lőném le, hátha egyszer hozzánk is elér, egy coming out története, viccesen, kedvesen. Semmi szex, semmi olyasmi, ami miatt korhatárosnak kellene lennie. /Na jó, egy kósza leszbikus csók azért van..../ Rövidke, kissé befejezetlen, de egyszer ezt is láttuk. 10/5


(Utóbbi filmhez egy trailer, tekintve, hogy ez az egy az, ami nem ismert itthon. Nagyjából ebben a 2.20mp-ben benne van minden....:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Férjhez mész... tényleg nulla a köbön, sajna én is végignéztem (ráadásul én még pasi is vagyok...).
Sőt, láttam a Michelle Pfeiffer-es filmet is, de az is harmatgyenge volt... (nulla koncepcióval)
Elkezdtem elölről olvasni a blogodat, és meglepve látom, hogy nagyjából ugyanazt a termést söpörjük be, ugyanazokat nézzük. :-))

Folytatom a blogböngészést...