2008. április 27., vasárnap

Értelem és érzelem - Sokadszorra



Az esti mozi, a két Hugh - val :) Már régóta készültem újranézni rengeteg okból. A nyelvezete miatt - természetesen angolul -, az Ang Lee-féle csodás tájképek miatt, Hugh Grant miatt és azért, hogy sokkal tudatosabban figyeljem Mr.Palmer-t, azaz Mr. Laurie-t, azaz Greg House M.D-t. Régebben csak úgy néztem és pont, de most, nagy House-lázban meg kell állapítanom, hogy már akkor benne volt ez a figura. Végtelenül cinikus, szarkasztikus. Esküszöm, ma este, Mr. Palmer-ban felfedezni véltem Greg House korai angol ősét.:)

Persze, tőle függetlenül is nagyon jó volt újra látni az Értelem és érzelmet, ami tán a legjobban sikerült, sőt mondjuk csak ki, a legjobb Jane Austen filmfeldolgozás. Ismétlő mozikról, főleg ilyen sokadszorra ismétlő mozikról nehéz mit írni, jó volt megint látni, mégha Mr.Palmer volt is a célszemély, akkoris.

Ja, és- ahogy a művelt angol mondja, just for the record, vagyis a tisztesség kedvéért-, nem tudom, az A bit of Fry and Laurie teszi -e, de még mindig azt mondom - ez ma megintcsak bebizonyosodott -, hogy jobban szeretem Laurie-t britül hallgatni. Még kap egy esélyt az amúgy zseniális amerikai akcentusa a Street Kings ( Az utca királyai-ban) , s aztán döntök. De hajlok a "jobb ő britül - re":)

Na, ezt most jól megmondtam....:)
Ennyit az értelemről. Maradjunk inkább az érzelmeknél....:)))




0 megjegyzés: