2009. december 4., péntek

Melegkonyha



Megint egy főzős film. Úgy tűnik, mostanában rendre belefutok egy-egy ilyen moziba. Nemrég láttam, sőt, hadd mondjam úgy, volt szerencsém látni a Julie & Julia-t, kicsit korábban az Ízlések és pofonokat - noha szidtam "szegényt" akkoriban a tucatsága miatt, de azóta ismét láttam és már egészen elviselhetőnek tartom, sőt az eredetijébe, a Bella Martha-ba is lehetőségem volt belekukkantani -. no és most jött a Melegkonyha. Anno a moziban elmulasztottam sajnos, de hála az HBO Comedy-nek, sikerült nemcsak megnézem, hanem beszereznem is. Utóbbi pedig fontos tény, ugyanis ez egy nagyon kedvemre való vígjáték.

Azt már tudjuk, hogy főzős, tudjuk hát meg azt is, hogy sokkal kevesbé az, mint a korábban megidézett filmek; a különösen frappáns magyar címéből pedig talán sejthető, hogy a séfünk ezúttal nem a gyengébbik nemhez vonzódik. Summa summarum, a Melegkonyha egy meleg séf története, éppen megfelelő adag spanyol humor-fűszerkeverékkel meghintve. Nem akar örök igazságokat megmutatni a homoszexuálisok világáról, nem néz a problémák mélyére, ugyanakkor - és éppen ettől van nagyon a helyén -, nem is felületes.

Laza, könnyed, humoros, mégis el lehet mélázni egy kicsit rajta. Nem szaporítom a szót, engem kilóra megvett Maxi séf. Találkozunk még.

0 megjegyzés: