2008. december 7., vasárnap

Penelope - másodszor


Miután a héten végre megérkezett angolhonból a DVD, úgy éreztem, eljött az idő az újrázásra. Úgy látszik, ez és a Happy-go-lucky idén azok a filmek, amiket sürgősséggel újranézendőnek kell(ett), hogy minősítsek. S persze, továbbra is vakarom a fejem, hogy miért nem kell ennek az országnak ez a film, ami egyébként 2006-ban készült? Christina Ricci, James McAvoy, Richard E.Grant, Catherine O'Hara, Reese Witherspoon, Peter Dinklage, Russell Brand, de még Nick Frost is szerepelnek a Penelope-ban, hát ne tessék nekem azt mondani, hogy nem vonzó névsor?!

No sebaj, nekem mostmár itt van, megvan és már túl a második megnézésen elmondhatom, igaz a DVD borítóján olvasható szlogen: Ez a film újra visszaadja a hitedet a mesékben! Mert amennyire mese, pontosan annyira realitás is. James McAvoy pedig ... megintcsak azt tudom mondani, amit az első írásban:zseniális!

Jó volt újra másfél órán át kicsit naív lélekkel reális mesét nézni. Megmelengettem kicsit a szívemet. Gyógyszerfilm ez a javából, lélekgyógyszerfilm. És én ettől a pirulától most jól vagyok. 

0 megjegyzés: