2008. szeptember 21., vasárnap

Juno másodszor - A felfedezés


Ötletszerűen lekaptam a polcról és újranézős party-t rendeztem, két pokróc alatt, hallgatva, ahogy odakint kopog az őszi eső. Nagyon másnak láttam, mint először. Sok -sok megjegyzésre érdemes mondatfoszlányt leltem, - természetesen angolul néztem, belehallgattam a magyar szinkronba, messze nem azt fordították, amit az eredetiben hallottam -, olyannyira sokat, hogy ehhez még egy harmadik, sőt negyedik megnézés is kell, mire "átrágom magam" rajtuk. Persze, nem mert súlyos, nagy szavak, hanem mert annyira találóak. Na, ezúttal nem ragozom, JUNO továbbra is kötelező darab, s mostmár megvan a mély, okoska tanulság is: minél többször nézed, annál kötelezőbb, de csakis eredetiben!!!

A mai nap felfedezménye, egy kis aranyos Juno-t idézve:

'I like being a piece of furniture in your life.' 

0 megjegyzés: