2008. augusztus 16., szombat

Az élet büdös


Általában minden nap rápillantok a port.hu-ra, kicsit mazsolázgatok, nem lesz –e aznap valami nézésre érdemes film. Olykor-olykor a kritikustömeg tévés ajánlóját is átfutom, azon kicsit könnyebb kiigazodni, mivel csak filmeket ajánlanak. Tegnap is megtörtént a porotzás, kritikus ezúttal nem. Talán kellett volna. Akkor ugyanis biztosan nem kerüli el a figyelmemet az ATV műsora – na, most őszintén, ki a fene nézi meg előre, hogy mi lesz az ATV-n este, abban a reményben, hogy majd le tud vadászni egy régen várt filmet?-. Lényeg, a lényeg, a vihar miatt nem akartam nagy mozizásba kezdeni, nem akartam, hogy félbe kelljen hagyni valamit is, így aztán „channel surf” volt, s lám, mit lelek az ATV-n? Az élet büdös című filmet. / Külön hála a UPC Direct –nek, ahol a csatornára kapcsolva az éppen futó és az azt követő műsor címe ki van írva, kezdési és befejezési idővel együtt, sőt még azt is jelzik, éppen mennyi telt el a filmből. No meg, ott van a tartalom is./ Ha nincs a UPC, tovább szörfölök, merthát ki az, aki ott tud ragadni minden infó nélkül egy filmnél, amiben éppen koszos hajléktalanok „harcolnak” koszos hajléktalanok ellen, hacsak nem tudja, hogy ez egy olyan film, amit korábban meg akart nézni? 
Így aztán, noha az első fél óra már lement a filmből, gyorsan elolvastam a tartalmát, világos lett minden, s közelgő vihar ide vagy oda, elkezdtem nézni, remélvén, hogy egy órácskát „késik” még az égiháború.

Mit mondjak, talán tovább kellett volna szörfözni, hátha akadt volna valami jobb is.Merthogy semmi, de semmi az égvilágon nem volt ebben a moziban, amiért azt tudnám mondani, hogy tetszik. Sablonos, végtelenül kiszámítható, az pedig, hogy félig-meddig még musical-es „feeling”-je is van a betétdalai miatt, na az már végképp sok(k) volt! Básti Juli hangja soha nem zavart még, de amit ebben a filmben Molly szinkronhanjgaként visítozott, az szabályosan fájt a fülemnek, és esküszöm, már azt sem bántam volna, ha megérkezik az égiáldás, így viszont jobb hiján végignéztem, ha már egyszer elkezdtem, de köszönöm szépen, egyszer bőven elég volt. Mostmár örülök, hogy félórával kevesebb jutott csak belőle ...

Kedves „törzsolvasóm”, Te, Te, aki annyira akarod, hogy kiadják ezt a filmet itthon DVD-n, szinkronnal, mesélj nekem, miért jó ez a mozi? Ugyanazt a filmet láttuk?

0 megjegyzés: