2008. május 11., vasárnap

27 idegen igen


A „nézünk valami könnyedet” jegyében került elém a 27 idegen igen – szerintem az év(tized)eddigi legidétlenebb magyar címmel bíró vígjátéka. Haj, de ha csak a cím lenne idétlen!

Tény, nem vártam semmit a filmtől, nem is túlzottan ismeretem a történetet, így nem mondhatjuk, hogy a szokásos elvárásaim megölték az élményt. A film ölte meg az élményt. Ennyi klisét és sablont beletuszkolni egyszem filmbe, csakhogy a viszonylag szegényes alapötletből kikerekedjen egy egészestés mozi! Nos, kérem szépen, ez nem semmi!

Folyamatosan az volt az érzésem, hogy ezt is láttam már egy másik filmben, és ezt is láttam már valahol, s be kell valljam, isten igazából egyetlen poén sem tudott mosolyt csalni az arcomra. Egyszerűen azért nem, mert ebben a filmben semmi igazán humoros és semmi eredetiség nincsen.

Elnézést mindenkitől, akinek tetszett, nekem egyszerűen csak uncsi, uncsi, uncsi. Izzadtságszagú, tucat, és felejthető.

1 megjegyzés:

vape írta...

A DVD mellé egy kispárnát is mellékelhettek volna, így legalább nem aludtam volna el a nyakamat. A főszereplő csajt bírom, a Grey's Anatomy-ban is nagy kedvenc. A filmben is szerintem ő az egyedüli látnivaló :)