2009. november 25., szerda

Széplány ajándékba



Kiváncsi lennék, hogy azok közül, akik ezt a bejegyzést olvassák, vajon hányan ismerik ezt a filmet? Nem mondom, hogy egy hű, de ismert vígjátékról van szó, nekem viszont régi, kedves emlék, még a Horvát János-féle "új Tv2" korából. Valamikor akkor nézte ezt a filmet ki magának anyukám, és mivel akkor éppen én nem voltam itthon, felvette videóra - szerencsére. Aztán számtalanszor megnéztük együtt, de mióta ő nincs már és a videómagnó is jobblétre szenderült, nem hallottam erről a filmről.



Amikor kitaláltam, hogy a videokazettákon lévő összes filmet megszerzem DVD-n, többek közt ez volt az egyik leggyengébb láncszem, amiről azt hittem, hogy soha nem lesz meg. Tényleg csoda, de tévedtem.



Maga a sztori nem különösebben izgalmas, "mezei" francia vígjáték, szójátékokkal - hála a magyarításnak - és helyeztkomikumok sorozatával. Tartalom a port.hu-n ITT.
Nagyon örülök, hogy láttam és hogy megszereztem!

0 megjegyzés: