2009. november 28., szombat

Amilyen az apja, olyan a lánya



Komolyan mondom, szerintem csak én vagyok képes véletlenül filmeket nézni! :) Afféle háttérzajt kerestem netes tevékenységeimhez, kapcsolgattam a tévét, a sok filmcsatorna ellenére persze semmi. HBO Comedy-n maradt a tv, ahol aztán egyszercsak elkezdődött ez a nem túl vonzó címmel megáldott (?) vígjáték. Azon kaptam magam, hogy csak-csak odafordulok a tv felé.. egyszercsak pedig már vissza sem fordultam.


Gyengéim a francia filmek, nagyon ki tudnak kapcsolni, ennek is sikerült, noha semmi komolyabb kvalitással nem rendelkezik. Egy szimpla vígjáték egy éppen pokoli rossz passzban lévő rockerről, aki életének romjain csücsülve tudja meg, hogy van egy 13 éves lánya. A tagadás lassan-lassan kiváncsisággá érik, eljön a nagy találkozás, innentől pedig borítékolható a történet, bár az alkotók becsületére váljon, hogy tudtak tekerni párat a kiszámíthatón.

Franciául értőknek és kiváncsiaknak íme a trailer. Ha bárhol belefuttok, dőljetek hátra és lazuljatok egyet ezzel a filmmel, aminek az egyik legnagyobb erényét még meg sem említettem: Széles László kiváló szinkronmunkáját a főszereplő hangjaként.



0 megjegyzés: