2008. július 7., hétfő

Hóvirágünnep


Különös, hogy miután úgy belelkesedtem az Őfeslége pincére voltam okán a cseh és egyben a Menzel filmek iránt, pont akkor sodort az utamba a sors egy újabb Menzel/Hrabal filmet, az M2 jóvoltából.

A Hóvirágünnep nagyon, de nagyon más jellegű történet, mint az Őfelsége pincére voltam. Tudom, hogy rossz hasonlat, de az Üvegtigrishez tudnám hasonlítani annyiban, hogy nagyon hangulat kell hozzá, nagyon rá kell kattani, de ha jó pillanatban találkozunk vele, akkor elképesztően jól fogunk rajta szórakozni.

Megintcsak a cseh kismeberek hétköznapjai, hatalmas "beszólásokkal". Ennyi nagyjából a Hóvirágünnep. Sajnos, engem nem jó hangulatban talált meg, így nem tudtam benne meglátni azt, ami valójában benne van, de talán egyszer lehetőségem lesz újra megnézni - amennyire tudom, DVD-n nem jelent még meg-, és akkor már tudni nevetni azon, amivel most csak odáig jutottam, hogy látom benne a humort, csak még értékelni nem sikerült.  

/ Részletekért  a filmből csehül, katt IDE. / 

0 megjegyzés: