2009. február 9., hétfő

Hajlakk - 2007


Utólag visszagondolva, nem értem az őrületet, ami ezt a mozit a bemutatójakor, s aztán a DVD-kiadás környékén övezte. Bár talán hozzájárult a tény, hogy remake-ről van szó, és hogy Travolta nőt alakít benne. (az eredetiben, ha jól tudom, Divine játszotta az anyukát.) Node, ettől jó egy mozi? 

Jócskán az örület lecsengése után, az HBO-s bemutató alkalmával néztem meg a - hadd mondjam ezt - musical-filmet, és hatalmasat csalódtam. Nagyjából 80% zene, 20% beszéd, körülbelül öt mondatban összefoglalható történet, ésszerűtlenül belekavart rasszizmus elleni harc....jaj, de sok(k) ez! 

Kérem szépen, nekem a Grease az etalon ebben a műfajban, ahhoz képest - és önmagában nézve is - a  Hajlakk pedig egy soványka - hoppsz, ez a film és a soványság...:) - próbálkozás, aminek a játékideje még a másfél órát sem éri el. Utoljára zenés mű megtekintése közben a Cherbourgi esernyők alatt szenvedtem ennyire.

Travolta maradjon meg Danny-nek, és ne avanzsáljon át holmi "Gagyi-maminak", aki pedig jóféle zenés-tiniset akar nézni, ragaszkodjon a Grease-hez. Mert ez ... felejthető. 

0 megjegyzés: